התיישבתי לידה, היא לא לבשה חוזיה אלא רק חוטיני בצבע בורדו שנבלע אל תוך תלולית הכוס. הפה שלי התחיל להזיל ריר אל מול הציצים הענקיים. ציצים מעוצבים ומלאי שמחת חיים עם פטמות כהות במרכזן. על ידה השמאלית היה קעקוע צבעוני עם מוטיבים אסיאתיים שטיפס במעלה כתפה וירד אל מתחת לשדיה, ובכך הדגיש אותן בשלמות.

היא נעמדה ואת התיישבה ישירות אליי, כאשר ברכיה מונחות משני צידי רגליה. היא תפסה את פני בידייה והצמידה אלי את שפתיה הלוהטות. הידיים שלי כבר מצאו את דרכן אל עבר ישבנה הרך, והיא החלה להתנועע בעדינות כנגד הבליטה שכבר הייתה לי במכנסיים.

היא נשענה לאחור והחלה לפתוח את כפתורי החולצה שלי. היא החלה לגעת בזרועותי, בית השחי והחזה וחייכה בחיוך מלא חיבה. ואני חפנתי את ידי סביב שדייה, אוחז בפטמותיה עם קצות אצבעותיי וצובט.

היא התקרבה לאוזני, הביאה ליקוק קטן ואמרה שהיא הולכת למצוץ לי את הזין. שנייה לאחר מכן היא כבר כרעה ברך על השטיח. הפשלתי את מכנסי והרמתי מעט את ירכיי על מנת למשוך אותם למטה. והזקפה שלי נראתה למרחקים.

היא כמובן ידעה מה שהיא עושה. היא אחזה את הזין שלי בשתי ידיה והחלה ללקח את ראשו. היא לפתה את שפתייה סביבו והחלה לעלות ממעלה למטה תוך השמעת אנחות עונג. אך היא שמרה על קשר עין ואני ליטפתי את שערה.

אחרי כמה דקות היא משכה את שפתיה ואמרה לי בוא נעבור למיטה. נעמדתי והורדתי את מכנסי שהיה מופשל לכיוון הקרסוליים. הלכתי אחריה תוך כדי שאני מביט בישבנה מתנועע בכל צעד.

נכנסו אל חדר השינה ושנינו כבר היינו ערומים לגמרי. היא אחזה בזין שלי ולחשבה באוזניי בקול ארוטי, אני רוצה שתזיין אותי. הרטבתי את אצבעותיי ברוק של פיה והושטתי אותן לעבר הכוס שלה. הוא היה חם ונעים ואהבתי את תחושת מעט השערות הקצוצות שמעליו.

היא נשכבה על קצה המיטה ואני פישקתי את רגליה לצדדים והחלתי לחדור…

וכך התחיל אחר צהריים נפלא ובלתי נשכח בדירות דיסקרטיות בחיפה

.