תמיד החברים שלי מספרים על הזיונים שלהם ואני מקנא. שלא תבינו לא נכון, לא חסרים לי זיונים. אבל הבחורות שנופלות עליי די בנאליות, ולא ממש פתוחות לכל הדברים שאני רוצה לעשות. ולא שאני רוצה לעשות דברים יוצאי דופן, בסך הכל קצת מין אנאלי מידי פעם.

אז הפעם החלטתי שאני לא מוכן לוותר, ורוצה לזיין כמו שאני אוהב. לשמחתי ניתן לעשות זאת בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז. לא רק שהנערות שם עושות הכל, הן גם הרבה יותר סקסיות ומחרמנות מכל בחורה אחרת.

קבעתי עם אחת הבחורות והגעתי לדירה עוד באותו הערב. מולי התגלה מחזה מופלא כבר מהשנייה שהיא פתחה את הדלת. עמדה שם בחורה חייכנית. אך העיניים של סרקו את גופה והשתהו אל מול גודל החזה העסיסי והרגליים החשופות.
התקרבתי אליה נוטף חרמנות ומייד התחלתי ללטף את ישבנה. היא הצמידה את ראשה לגופי והחלה ללקק את אוזני, תוך כדי השמעת התנשפויות קלות. זה הרגיש כל כך מחרמן והזין שלי כבר לחץ בתוך המכנסיים. הידיים שלי כבר מיששו את ישבנה מתחת לתחתוניה, ובידיה היא כבר הורידה את התחתונים.

הסתכלתי לעבר הכוס שלה והתכופפתי על מנת להתחיל ללקק את הכוס המתוק והרטוב שלה. היא ליטפה את ראשי בעוד לשוני מתחככת נגד הכוס ועושה לה נעים. היא הזמינה אותי לשכב על המיטה ושם נשכבה מעליי בתנוחת 69. היא מצצה לי את הזין בעודי מתענג על הכוס שלה.

זה גרם לי לרצות לזיין, והסתובבתי. שכבתי לידה וחיבקתי אותה מאחור. ביד ימין כיוונתי את הזין אל תוך הכוס, והתחלתי לזיין כאשר אני אוחז בשדייה ומנשק את צווארה. היא החלה לגנוח בעדינות בעודי דוחף את הזין פנימי ומלמלה ”אההה, כן בייבי, זיין אותי חזק“.

היא רצתה חזק אז הפכתי אותה על הגב והרמתי את רגליה. התחלתי לזיין אותה חזק כפי שהיא אוהבת. הגברתי את המהירות וכל גופה רקד. הרגשתי גלים של חום ועונג בכל גופי, כאילו אני צף בעולם אחר. הנשימות שלי הפכו להיות כבדות ומהירות, עד לרגע שבו התפוצצתי ושקעתי לרוגע מושלם.