תמיד הייתי תמים, ככה אמרו גם ההורים שלי. אבל למרות התמימות יכולתי להבחין כי בבניין החדש שעברתי לגור בו מתרחש משהו מוזר.

קודם כל נתחיל מזה שגרה שם לבדה שכנה כוסית ברמות מטורפות. לפעמים הייתי רואה אותה במעלית והייתי מתחיל להזיע ומייד רץ הביתה לאונן. שנית, נראה שתמיד היה בא לבקר אותה מישהו אחר. בכל הזדמנות ראיתי איזה גבר דופק על הדלת.

סיפרתי לאחד החברים שלי על השכנה הכוסית והוא גם רואה אותה ומיד העלה את ההשערה שהיא נערת ליווי. מאותו הרגע לא יכולתי להפסיק לפנטז על זה שאני בא אליה בתור אחד מהלקוחות שלה ומזיין אותה. ועם המחשבה הזו הייתי מאונן כל היום. גם התחלתי לחפש באתרי אינטרנט של דירות דיסקרטיות בחיפה ולבסוף מצאתי אותה שם. זו אכן השכנה שלי. הדופק שלי עלה כאשר ראיתי את התמונה שלה, אבל התפדחתי להתקשר ולקבוע. זה יהיה מביך מאוד.

הימים עברו וכל פעם שהייתי פוגע אותה במעלית הייתי קופא. הזין שלי כמובן היה עומד חזק במכנסיים. באחד הימים כאשר ירדתי רק להביא משהו מהמכולת הייתי בלי תחתונים, מה שגם הקשה עליי להסתיר את הזקפה.

היא הסתכלה עליי וחייכה, ראיתי לאן העיניים שלה הולכות וזה היה כל כך מביך. ”מישהו חרמן“ היא אמרה במבטא רוסי ומייד תפשה לי את הזין דרך המכנסיים. זה הרגיש יותר כאילו היא חונקת אותי בגרון כי באמת לא יכולתי לנשום באותה הרגע.

המעלית הגיעה לקומה שלה והדלת נפתחה. היא שחררה ואמרה ”חבל שאתה פחדן“ והחלה לצעוד החוצה. ואז הוסיפה ”שתהיה גבר בוא לדירה 12“.

כנראה שלא הייתי גבר, כי פשוט רצתי הביתה לאונן.

החלטתי שבפעם הבאה אני תופס לה בשדיים. והאמת שרק חיפשתי סיבות לעלות ולרדת במעלית בשביל לחכות לסיטואציה שאני אפגוש אותה. ודווקא עכשיו זה לא קרה.
בסוף אחרי שבוע שלא ראיתי אותה החלטתי לדפוק בדלת. היא פתחה את הדלת ומייד חייכה והזמינה אותי פנימה. היא סגרה את הדלת ואמרה ”נו בוא נראה אם עכשיו אתה גבר“. מייד שהיא אמרה זאת התנפלתי לה על השדיים וקרעתי ממנה את החולצה. ביום ההוא באמת הפכתי לגבר.