ימי החורף בירושלים יכולים להיות ימים מקפיאי עצמות. ימים שעושים לנו חשק להתכרבל במיטה ביחד עם איזו בחורה שתחמם אותנו. וזה בדיוק היה אחד מאותם הימים. מתחת לשמיכה החמה דמיינתי שאיזו בחורה תחמם לי את הלילה. אבל לצערי אין לי כרגע אף חברה או יזיזה שתעשה את העבודה.

אבל באחד הימים הקרים החלטתי שמגיע לי לפנק את עצמי בפינוק חורפי נעים. זה שאין לי חברה לא מונע ממני לבלות עם בחורה, אני תמיד יכול לבלות בדירות דיסקרטיות בירושלים.

פעם אחת עשיתי את זה, דווקא בימי הקיץ בתקופת הצבא שהייתי חייל חרמן. כך שלמרות שלא היה לי הרבה ניסיון בתחום, ידעתי איך זה עובד. וידעתי גם שזה שווה את הכסף. לא הייתי צריך להתאמץ בשביל למצוא דירות דיסקרטיות בירושלים וההחלטה הקשה ביותר הייתה באיזו בחורה לבחור. הבחורות שמציעות שירותים הן משהו מעבר לדמיון, ולפעמים קשה להחליט באיזה שדיים לבחור. אך בסופו של דבר בחרתי בבחורה שחומה שהמראה שלה גרם לי לתחושה של קיץ חמים ואיתה קבעתי.

הגעתי אל דירתה הדיסקרטית, ובאופן מסתורי הקור הירושלמי בדרך אליה נראה פחות מאיים באותם הרגעים. הגעתי אל דירתה והיא פתחה לי את הדלת. החלפנו כמה מילים, היכרות קצרה אבל לא משהו ששובר את הדיסקרטיות. היא הזמינה אותי אל חדר המיטות והלכתי אחריה.

שם היא פשטה את בגדיה וחשפה זוג שדיים אלוהי. בחנתי את קימורי גופה המושלם והסתכלתי בכוס המגולח. היא עמדה שם במבט שאומר ”כל זה שלך“. ומייד הורדתי את בגדי וניגשתי לעבודה. ניצמדתי אל גופה והרגשתי את החום שלה. הזין שלה היה קשה עוד מהרגע שעמדתי בדלת והתחלתי לשפשף אותו כנגד גופה. שלחתי את היד לעבר הכוס, הוא היה לח וחמים, מושלם עבור הזין שלי.

אתם יכולים לדמיין לאין זה הולך. תוך כמה דקות כבר שכחתי מהקור והתחלתי להזיע בעודי מזיין אותה במרץ. אני לא אשכח את מראה השדיים המקפץ בכל חדירה ואת החום הרב שהרגשתי. ניחוחות הגוף שלה הטריפו אותי ונצמדתי אליה חזק עד שגמרתי בצורה מטורפת.