אז מכיוון ואין הרבה מדריכי סקס באינטרנט החלטנו לכתוב מאמר עבור כל האנשים שם בחוץ שעדיין בתולים ומתים כבר להרגיש איך זה לבלות עם אישה אמיתית במקום להעביר עוד יום בצפייה בסרטי סקס. מידי בוקר אתם מתעוררים עם החרמנות הרגילה. אתם כבר מתים לזיין וכל החברים שלכם כבר זיינו מזמן. והאמת שלפעמים אתם מספרים סיפורים שלא היו ולא נבראו, הרי לא נעים להיות בן 18 ובתול. עוד רגע אתם מתגייסים ובטירונות תשמעו את סיפורי הזיונים של כולם מידי ערב, אתם לא תדעו מה לעשות עם עצמכם. זה כבר ממש מתחיל להציק לכם.

והאם זה צריך להציק לכם? האמת שאיננו יכולים להגיד שיש משהו רע בלהיות בתול. פשוט עוד לא פגשתם את הבחורה המתאימה. אבל כאשר אתם צריכים לשקר, שם מתחילה הבעיה. מעבר לזאת, הדבר פוגע בביטחון העצמי שלכם. ככל שתחכו יותר, כך תרגישו יותר חוסר ביטחון. זה ישפיע לרעה על היכולת שלכם לבנות מערכות יחסים עם נשים.

כמוכם יש עוד הרבה, תהיו בטוחים. למרות שכל בחור בן 19 כבר מספר שזיין חצי מהמדינה, דווקא אלו שהכי הרבה מדברים הם אלו שהכי פחות עושים. אבל לא נתווכח על זה. תסמכו על המילה של נערות הליווי, הן מטפלות בהרבה בתולים והן יודעות מתי הם בתולים ומתי הם לא. הן גם לא מתרגשות מזה, או אולי דווקא כאן. יש מידה מסוימת של ריגוש כאשר עוזרים לבחור צעיר לעשות את צעדיו הראשונים במיטה.

אז בשעה שאתם מתלבטים ומפחדים, ישנן נערות בדירות דיסקרטיות בירושלים שמחכות לכם. הן מבינות את הפחדים והחששות של הבתולים (כמובן מעל גיל 18) והן רוצות לעזור לכם. הן לא שופטות ולא גורמות לכם להרגיש שלא בנוח. הן פשוט רוצות שהפעם הראשונה שלכם תהיה מושלמת. לא אם איזו מישהי מכוערת שזיינתם כי הייתם שיכורים וסוף סוף הייתה לכם הזדמנות. אלא מישהי שהיא פשוט מושלמת, ובאמת נראית כמו סרטי הפורנו שאתם תמיד מסתכלים עליהם.

אתם יכולים לבוא ולהתארח בדירות הדיסקרטיות שלהן. אלו הן בדרך כלל דירות המגורים שלהן. שם הן יארחו אתכם באווירה חביבה ונחמדה. הן יאפשרו לכם לגלות את מסתורי הגוף הנשי ולעשות סוף סוף את כל הדברים שתמיד רציתם לעשות. פגישה אחת עם נערת ליווי שווה ניסיון של 10 זיונים לפחות.