זו הייתה הפעם הראשונה שלי, הייתי קפוא מרוב פחד או התרגשות או לא יודע מה. אם החברים לא היו לוחצים עליי ופשוט זורקים אותי עם נערת ליווי, בחיים לא הייתי מגיע לבדי לדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז. שיקרתי לה לגבי גילי, אבל רק הוספתי כמה חודשים.

עמדתי מולה והיא חייכה אליי, היא אחזה בידי ושמה אותם על השדיים שלה. זו הייתה הפעם הראשונה שנגעתי בשדיים ורק מזה חשבתי שאני הולך להתפוצץ במכנסיים. אבל הפנים המפוחדות שלי הפכו לחיוך של עושר.

היה לשדיים שלה מגע כך כך מושלם. זה השילוב של הרכות, הגדול והיופי. לא ממש ידעתי מה אני אמור לעשות אבל המשכתי למשש את השדיים. עשיתי זאת בכוח, והיא אמרה לי להירגע ולעשות זאת בעדינות.

ואז שלא הייתי מוכן היא פתאום תפסה את הפנים שלי והצמידה אל החזה שלה. זה הרגיש כאילו אני שוחה בתוך ים של ציצי אינסופי. השפתיים שלי ממש נצמדו לשדיה ובצורה אינסטינקטיבית התחלתי לתת נשיקות עדינות.

ואז כבר התחלתי לתפוס אומץ ופשוט עשיתי את מה שראיתי בסרטי הפורנו. התחלתי למצוץ לה את השדיים ולמשש אותם בידי. היא אחזה באחת מידי והניחה אותה על גבה התחתון. וכך הפעלתי לחץ על מנת להצמיד אותה אליי. ”אני רואה שאתה תופס את העניין“ היא אמרה. זה חיזק לי את הביטחון אבל עדיין הייתי די עצור ולא ידעתי כיצד להמשיך מכן.
ואז הרגשתי את היד שלה משתחלת בטבעיות אל תוך המכנסיים שלי ומחזיקה לי בזין. זו הייתה הפעם הראשונה שמישהי נגעה לי בזין וזה הרגיש כל כך נעים. היא הציעה לי להוריד את הבגדים, וזו הייתה גם הפעם הראשונה שעמדתי ערום מול בחורה.

היא התכופפה וידעתי מה היא הולכת לעשות, אבל התקשיתי להאמין שזה אמתי. היא פשוט החלה למצוץ לי את הזין. זה היה הדבר שעליו תמיד חלמתי. זו הייתה תחושה מטורפת ומחרמנת, אבל במהרה איבדתי שליטה. משכתי את הזין מפיה תוך כדי שטיפות הזרע מתיזות לכל עבר. הזין שלי היה כמו סוס מתפרע שפשוט התיז לכל הכיוונים.