זה היה יום חורף קר במיוחד. ואיזו דרך טובה יותר להתחמם בחורף מאשר המגע החם והנעים של גוף אישה. לכן ארגנתי לעצמי ביקור בדירות דיסקרטיות בתל אביב.

הגעתי אל הדירה, למזלי בדיוק הפסיק הגשם אבל היא קר מאוד. היא פתחה את הדלת כאשר היא מכוסה בחלוק, אך יכולתי להבחין בהלבשה התחתונה המזמינה שהייתה תחתיו. כבר הרגיש לי נעים.

הושטתי את ידי בין קיפולי החלוק ואחזתי בשד הימני. הוא היה כל כך מוצק ונעים. היא הגיבה בשליחת ידה לעבר המכנסיים שלי. היא אחזה לי בזין דרך המכנסיים והוא כבר היה בזקפה חלקית. היא המשיכה למשש אותו והזקפה שלי הלכה והתגברה.
באותו הרגע שכחתי מהקור והורדתי את החולצה ובמשיכה אחת את המכנסיים ואת התחתונים. פתחתי לה את החלוק, נצמדתי לגופה והיא עטפה את שנינו בחלוק וכל החמימות הנשית. עמדנו צמודים, חזה אל חזה והתענגתי על חום גופה. הזין שלי עמד נמחץ בין גופי לגופה והגיע לה לאזור הטבור. בשתי ידי אחזתי בישבנה ונצמדתי אליה בכוח. התחלתי להתחכך בגופה והרגשתי את החום מתגבר. הרמתי אותה והיא שילבה את רגליה סביב מותני. החלוק נפתח והרגשתי את הקור בגבי לעומת החום הרב בצידו של הגוף הצמוד אליה.
הרמתי אותה מעט גבוה יותר והתחלנו להתנשק. הרגשתי את השפתיים הרכות והחמימות נדבקות לשפתי ואת הלשון נוגעת בלשון. צעדתי לעבר הכורסה שהייתה שם כאשר אני עדיין מחזיק אותה. ושם השלכתי אותה על הספה והרמתי את רגליה כלפי מעלה. משכתי את התחתונים והתגלה לפני הכוס היפה שלה.

לא יכולתי לעמוד בפיתוי והתנפלתי על הכוס שלה. התחלתי לאכול לה את הכוס והרגשתי את טעם מיצי הכוס בפי. אכלתי אותו בהתלהבות והשתוקקות והיא החלה לגנוח ולהתנשף קלות. התענגתי על הכוס שלה במשך דקות ארוכות והרגשתי את הזקפה שלי חזקה מתמיד. לא רציתי להפסיק אבל רציתי שהיא גם תמצוץ לי.

בעודה יושבת על הכורסה התהפכתי מעליה בתנוחה מעניינת. הרגליים שלי נשענו על משענת הכורסה וראשי היה למטה. כך הצלחתי לדחוף את הזין לפה שלי ולאכול לה את הכוס במהופך.