אם אתם סובלים מגוף נוקשה ותפוס, ברור שאתם זקוקים לעיסוי מפנק. עיסוי מטפל בדיוק בדברים הללו. עיסוי מפנק הוא ההתמחות של נערות ליווי והן יודעות כיצד לטפל בגוף הגבר אשר מתמודד עם לחצים וכאבים. הן, נערות הליווי, עושות זאת באמצעות טכניקות שונות. אין טכניקה אחת טובה ואחת פחות טובה, בסופו של דבר כולן משיגות את אותן המטרות. מה שחשוב הוא רק להקפיד שמדובר במעסה אשר יודעת כיצד לגעת, איפה לגעת ובאיזו עצמה. נערות ליווי הם בדרך כלל המומחיות הכי גדולות לגוף הגבר.

למרות שכל טכניקות העיסוי הן טובות, רשמנו לכם מדריך קצר המדבר על שיטות עיסוי שכיחות.

שיטות עיסוי של נערות ליווי

עיסוי שוודי – נערות ליווי רבות שולטות בשיטת העיסוי השוודי. הן מרבות להשתמש בידיים, באמות ובמרפקים ואיתם עובדים על הגוף הגבר. כלומר ישנו מגע בין גופן לבין גוף הגבר הכולל גם אמות ומרפקים והן משתמשות בהן לצורך הנעת המפרקים. הביישנים מקבלים את העיסוי כאשר הם עטופים במגבת, אך מומלץ לעשות זאת בערום מלא על מנת לא להפריע למעסות ולאפשר להן להגיע לכל נקודה בגוף.

עיסוי רקמות – דומה מאוד לעיסוי שוודי. נערות ליווי משתמשות בעיסוי זה בדרך כלל עבור גברים אשר עסקו בספורט או ביצעו עבודה פיזית קשה וצריכים לחיצות קשות ועיסוי אינטנסיבי במיוחד, יותר מאשר עיסוי שוודי רגיל.

עיסוי תאילנדי – שיטת עיסוי מבוקשת מאוד אשר עושה שימוש בטכניקות מסורתיות מרפואת המזרח. נערות ליווי רבות משתמשות בעיסוי תאילנדי ואל תחשבו שרק אלו אשר הגיעו מתאילנד… זוהי שיטה מקובלת במערב והיא עושה שימוש בלחיצות ומתיחות. גם כן נעשה שימוש במרפקים.

עיסוי ארוטי – אולי שיטת העיסוי המבוקשת ביותר בקרב גברים. כמובן שאין מדובר ביחסי מין, אך מדובר בטכניקות עיסוי בעלות מאפיינים ארוטיים. עיסוי זה כולל מקסימום מגע בין גוף המעסה לבין גוף הגבר. עיסוי זו כולל טכניקות מגע שונות ויצירת חום. זהו עיסוי משחרר מאוד.

ישנן גם טכניקות אחרות, אך יותר מכל חשוב לוודא שמדובר בנערות ליווי מנוסות. הניסיון חשוב יותר מהטכניקה ולפעמים עיסוי בסגנון חופשי משיג את התוצאות הטובות ביותר.