באותו הערב ידעתי שאני הולך לזיין אבל לא ידעתי את מי. ליתר דיוק, כבר היה לי ברור שאני הולך לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב. אבל לא בסוף הסקס נפל עליי בצורה מפתיעה. בשעות אחר הצהריים פגשתי במעלית את השכנה החרמנית, שהייתי בתיכון הייתי מזיין אותה הרבה שבעלה היה במילואים. אבל בחצי השנה האחרונה הם התגוררו בחו“ל.

היא סיפרה לי שהיא רק באה לארץ לכמה ימים בגלל אירוע משפחתי, ובעלה והילדים נשארו בבוסטון. וכל מה שנשאר לי לשאול זה באיזה שעה אני מזיין אותך. קבענו לתשע בערב, אבל אחרי חצי שעה היא שלחה לי הודעה שהיא לא יכולה להתאפק והיא רוצה זין. וכמובן שתוך חמש דקות כבר ישבתי ערום על הספה שלה והיא מצצה לי את הזין.

היא התענגה על הזין שלי. מצצה וליקקה, ושפשפה אותו עם הידיים שלה. בשלב מסוים נעמדתי והיא הייתה על הרצפה, אבל פחות או יותר היא המשיכה באותו הדבר. היא גם נהנתה שהזין שלי מכה על פניה, זה גרם לה להרבה ריגוש. היא המשיכה למצוץ במרץ, כאשר לפרקי זמן קצרים דחפתי את הזין בכל הכוח לגרונה עד שהשתנקה מעט. אחזתי בעדינות השערה, והיא המשיכה למצוץ.

הזין שלי עמד חזק והכוס שלה היה רותח, אז עברנו לחדירה. עשינו את זה על הספה. התיישבתי על הספה והיא התיישבה על הזין שלי. רגליה היו מונחות על הספה, וכמו בסקווט היא התיישבה על הזין שלי. וכל זה תוך כדי שהציצי המטורף שלה נכנס לתוך פי, והידיים שלי מלטפות את ישבנה. זה הרגיש כל כך נעים לשנינו.
רציתי לזיין חזק יותר אז כופפתי אותה על הספה. הצמדתי את הראש שלה לספה והיא הבליטה את הישבן למעלה. וכך חדרתי מאחור אל הכוס, כאשר רגל אחת שלי על הספה ורגל שנייה על הרצפה. אחזתי בשערה הארוך, ובמותניה. ומידי פעם גם הפלקתי על ישבנה העגול על מנת לסחוט ממנה אנחה חזקה.

התגעגעתי לכוס שלך, צעקתי. ובמהירות היא התהפכה ונשכבה על גבה. פתחתי את רגליה והמשכתי לזיין. והיא שלחה את ידה לעבר הכוס על מנת לקבל גירוי נוסף. גלים של רעד עברו לי בגוף, בעודי נותן בכל הכוח. ואז נתזי השפיך החם החלו לצאת.
——